Податки > Різне

Все статьи рубрики: Різне

Все про відпустки 2017. Види відпусток, хто має право, як отримати

Ольга Бондаренко

Ольга Бондаренко

Незабаром літо. Для багатьох це період приємного відпочинку, а для кадровиків та бухгалтерів розпочинається гаряча пора оформлення відпусток та нарахування відпускних. Далі ми розглянемо хто має право на відпустку та нагадаємо як правильно її оформити.

Право на відпустку

Планові та позапланові податкові перевірки у 2017 році

Сергій Харченко

Сергій Харченко

Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 03.11.2016 № 1726-VIII (далі – Закон № 1726) продовжено мораторій на перевірки до кінця 2017 року. Проте згідно з пп. 2 п. 1 Закону № 1726 цей мараторій не поширюється на податкові перевірки.

Відповідальність за неоформлених працівників та інші порушення трудового законодавства у 2017 році

Карина Уфимцева

Карина Уфимцева

Законодавець тривалий час намагається захистити працівників від недобросовісних роботодавців, мотивуючи останніх санкціями та юридичною відповідальністю. За неоформлених працівників, підприємці та юридичні особи несуть адміністративну, цивільну та навіть кримінальну відповідальність.

У 2017 році грошові штрафи для суб’єктів господарювання, які відмовились від законного оформлення свого працівника, або платять йому/їм зарплату у «конвертах», значно підвищились. Крім цього, за недопущення посадової особи контролюючого органу до перевірки з питань дотримання законодавства про працю на підприємстві доведеться заплатити штраф 9600 грн. Саме такий розмір відповідальності покладено на роботодавця, згідно норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 №1774.

Коли настає адміністративна відповідальність за порушення у сфері оподаткування. Частина 2

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Сьогодні продовжимо вивчення адміністративної відповідальності за порушення у сфері податкового контролю. Попередню статтю читайте тут Коли настає адміністративна відповідальність за порушення у сфері оподаткування. Частина 1. У цій публікації детально розберемо кожен випадок, коли для бухгалтера підприємства може наступити такого роду відповідальність, а також пояснимо колегам, що потрібно знати для захисту своїх законних прав.

Коли настає адміністративна відповідальність за порушення у сфері оподаткування. Частина1

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Напевно, більшість практикуючих бухгалтерів в Україні, хоча б один раз у своєму житті стикалися з притягненням до адміністративної відповідальності, як посадової особи свого підприємства. Ця процедура завжди неприємна, а в кінці її, найчастіше доводиться розлучатися з частиною «кровних» у вигляді штрафу, тож у цій консультації ми вирішили розкрити всі таїнства такого роду відповідальності стосовно бухгалтерів в Україні. Сьогодні з’ясуємо загальні правила притягнення до адміністративної відповідальності, за що можуть притягнути до адміністративної відповідальності бухгалтера в Україні, а також торкнемося питань захисту своїх законних прав у тій чи іншій ситуації і розкриємо секрети того, як можна уникнути адміністративної відповідальності у зв’язку з так званими «податковими проступками».

Комісія із соціального страхування підприємства. Порядок створення та її повноваження

Ольга Бондаренко

Ольга Бондаренко

На кожному підприємстві, де нараховується заробітна плата та надаються соціальні послуги, має працювати комісія із соціального страхування. Про те, як створити комісію та про права та обов’язки членів комісії піде мова далі.

Нормативна база

В своїй роботі комісія із соціального страхування повинна керуватися нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 р. № 1105-XIV та Постановою Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації» від 23.06.2008 N 25, а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання матеріального забезпечення та надання соціальних послуг за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

Зміна директора і головного бухгалтера. Покрокова інструкція. Частина 2

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Минулого разу ми розглянули юридичні аспекти призначення (заміни) директора (бухгалтера), а також розібралися з повідомленнями про прийом нових співробітників на підприємство. Першу частину статті читайте тут Зміна директора та головного бухгалтера. Покрокова інструкція. Частина 1. Сьогодні торкнемося питань, пов’язаних з тим, куди ще треба буде обов’язково звернутися при заміні директора або головного бухгалтера для того, щоб нормальна робота господарюючого суб’єкта не була паралізована.

Зміна директора та головного бухгалтера. Покрокова інструкція. Частина 1

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Досить часто, в силу різних обставин, підприємству потрібно замінити діючого директора або головного бухгалтера. Причини можуть бути самими різними від декретної відпустки – головного бухгалтера, до скорочення штату працівників та покладання функцій по веденню бухгалтерії на директора. Нерідкі випадки, коли працівники тимчасово виконують обов’язки директора або головного бухгалтера. Як чинити, якщо виникли такі ситуації? Які документи, куди і в які строки потрібно надати? Подібні питання дуже часто поступають на лінію безкоштовних консультацій, тому сьогодні ми вирішили висвітлити питання, які пов’язані із заміною директора або головного бухгалтера на підприємстві покроково.

РРО у приватного підприємця. Актуальні питання та проблеми

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Питання застосування РРО приватними підприємцями ніколи не втратять актуальності в нашій країні. На сьогодні, до вже існуючих законодавчих неточностей і колізій додаються ще й офіційні роз’яснення фіскальної служби, які і стали приводом для написання цієї публікації.

Інформаційні довідки з реєстрів податкової служби в M.E.Doc. Як створити запит і отримати відповідь

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Система електронного адміністрування ПДВ внесла багато нововведень у життя українських бухгалтерів. Введення спеціальних рахунків з ПДВ, ведення реєстру податкових накладних, як в електронному вигляді, так і на папері (для чеків і рахунків з сумою оплати до 200 грн. без ПДВ), додало ще більше проблем і питань в і без того клопітку роботу бухгалтера.

Для того, щоб полегшити роботу бухгалтера Державна фіскальна служба, розробила цілий ряд Інформаційних довідок. Інформація з цих інформаційних довідок щодня необхідна кожному бухгалтеру, який здійснює реєстрацію податкових накладних або розрахунків коригування. Крім того, за допомогою інформаційної довідки можна отримати дані про стан і обороти по електронного рахунку ПДВ, реєстраційний ліміт, тобто суму, на яку платник може зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування. Отримати інформацію з єдиного реєстру платників ПДВ по тому чи іншому контрагенту.