Головна > Податки > Різне

Коли настає адміністративна відповідальність за порушення у сфері оподаткування. Частина 2

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Сьогодні продовжимо вивчення адміністративної відповідальності за порушення у сфері податкового контролю. Попередню статтю читайте тут Коли настає адміністративна відповідальність за порушення у сфері оподаткування. Частина 1. У цій публікації детально розберемо кожен випадок, коли для бухгалтера підприємства може наступити такого роду відповідальність, а також пояснимо колегам, що потрібно знати для захисту своїх законних прав.

Коли настає адміністративна відповідальність за порушення у сфері оподаткування. Частина1

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Напевно, більшість практикуючих бухгалтерів в Україні, хоча б один раз у своєму житті стикалися з притягненням до адміністративної відповідальності, як посадової особи свого підприємства. Ця процедура завжди неприємна, а в кінці її, найчастіше доводиться розлучатися з частиною «кровних» у вигляді штрафу, тож у цій консультації ми вирішили розкрити всі таїнства такого роду відповідальності стосовно бухгалтерів в Україні. Сьогодні з’ясуємо загальні правила притягнення до адміністративної відповідальності, за що можуть притягнути до адміністративної відповідальності бухгалтера в Україні, а також торкнемося питань захисту своїх законних прав у тій чи іншій ситуації і розкриємо секрети того, як можна уникнути адміністративної відповідальності у зв’язку з так званими «податковими проступками».

Комісія із соціального страхування підприємства. Порядок створення та її повноваження

Ольга Бондаренко

Ольга Бондаренко

На кожному підприємстві, де нараховується заробітна плата та надаються соціальні послуги, має працювати комісія із соціального страхування. Про те, як створити комісію та про права та обов’язки членів комісії піде мова далі.

Нормативна база

В своїй роботі комісія із соціального страхування повинна керуватися нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 р. № 1105-XIV та Постановою Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації» від 23.06.2008 N 25, а також іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання матеріального забезпечення та надання соціальних послуг за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

Зміна директора і головного бухгалтера. Покрокова інструкція. Частина 2

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Минулого разу ми розглянули юридичні аспекти призначення (заміни) директора (бухгалтера), а також розібралися з повідомленнями про прийом нових співробітників на підприємство. Першу частину статті читайте тут Зміна директора та головного бухгалтера. Покрокова інструкція. Частина 1. Сьогодні торкнемося питань, пов’язаних з тим, куди ще треба буде обов’язково звернутися при заміні директора або головного бухгалтера для того, щоб нормальна робота господарюючого суб’єкта не була паралізована.

Зміна директора та головного бухгалтера. Покрокова інструкція. Частина 1

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Досить часто, в силу різних обставин, підприємству потрібно замінити діючого директора або головного бухгалтера. Причини можуть бути самими різними від декретної відпустки – головного бухгалтера, до скорочення штату працівників та покладання функцій по веденню бухгалтерії на директора. Нерідкі випадки, коли працівники тимчасово виконують обов’язки директора або головного бухгалтера. Як чинити, якщо виникли такі ситуації? Які документи, куди і в які строки потрібно надати? Подібні питання дуже часто поступають на лінію безкоштовних консультацій, тому сьогодні ми вирішили висвітлити питання, які пов’язані із заміною директора або головного бухгалтера на підприємстві покроково.

РРО у приватного підприємця. Актуальні питання та проблеми

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Питання застосування РРО приватними підприємцями ніколи не втратять актуальності в нашій країні. На сьогодні, до вже існуючих законодавчих неточностей і колізій додаються ще й офіційні роз’яснення фіскальної служби, які і стали приводом для написання цієї публікації.

Інформаційні довідки з реєстрів податкової служби в M.E.Doc. Як створити запит і отримати відповідь

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Система електронного адміністрування ПДВ внесла багато нововведень у життя українських бухгалтерів. Введення спеціальних рахунків з ПДВ, ведення реєстру податкових накладних, як в електронному вигляді, так і на папері (для чеків і рахунків з сумою оплати до 200 грн. без ПДВ), додало ще більше проблем і питань в і без того клопітку роботу бухгалтера.

Для того, щоб полегшити роботу бухгалтера Державна фіскальна служба, розробила цілий ряд Інформаційних довідок. Інформація з цих інформаційних довідок щодня необхідна кожному бухгалтеру, який здійснює реєстрацію податкових накладних або розрахунків коригування. Крім того, за допомогою інформаційної довідки можна отримати дані про стан і обороти по електронного рахунку ПДВ, реєстраційний ліміт, тобто суму, на яку платник може зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування. Отримати інформацію з єдиного реєстру платників ПДВ по тому чи іншому контрагенту.

Відповідальність за порушення трудового законодавства. Частина 2

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

Сьогодні продовжуємо розглядати види відповідальності роботодавців за порушення у сфері трудового законодавства. Попередню статтю читайте тут Відповідальність у сфері трудового законодавства. Частина 1. На закуску ми залишили найсерйозніші види відповідальності і сьогодні торкнемося фінансової та кримінальної відповідальності роботодавців.

Відповідальність у сфері трудового законодавства. Частина 1

Дмитрий Дрючин

Дмитрий Дрючин

У зв’язку з тим, що до нас на лінію безкоштовних консультацій надходить безліч питань, пов’язаних з порушенням роботодавцями трудового законодавства України, ми вирішили детально висвітлити ці питання. У даній публікації ми розглянемо, які види відповідальності роботодавця передбачені законодавством України, а також коли і як ці законодавчі норми можна застосувати на практиці.

Мінімізація кількісного складу персоналу

Олег Гоцуляк

Олег Гоцуляк

Ефективне управління активами, включаючи і людські, є необхідною умовою конкурентоспроможності бізнесу. Мінімізація кількісного складу співробітників – один з інструментів такого управління. Мається на увазі, що окремі види робіт, включаючи й ті що виконуються на постійній основі, покладаються на працівників, які не перебувають у штаті підприємства.

Даний підхід дозволяє суттєво скоротити витрати бізнесу за наступними позиціями:

WordPress: 56.94MB | MySQL:180 | 6,026sec

MAXCACHE: 0.89MB/0.00169 sec